POSTANOWIENIA  OGÓLNE

1.      Sklep internetowy Eko-Karmy jest własnością hurtowni EMKA, podmiotu wpisanego do CEIDG pod adresem: 01-856 Warszawa, ul. Magiera 26/47, zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT) pod numerem identyfikacji podatkowej NIP: 118-049-37-13, Regon: 146316833.

2.       Sklep internetowy hurtowni EMKA - Eko-Karmy - prowadzi sprzedaż detaliczną artykułów zoologicznych jak również hurtową sprzedaż wyselekcjonowanych artykułów.

3.       Wszystkie ceny towarów prezentowanych na stronach sklepu Eko-Karmy są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w złotych polskich.

4.        Każdy produkt oferowany w sklepie Eko-Karmy pochodzi z legalnego źródła, jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.

5.        Klientem sklepu Eko-Karmy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, może zostać osoba, która ukończyła 18 lat i posiada zdolności do zawierania umów cywilno – prawnych. Osoby młodsze mogą korzystać ze sklepu wyłącznie za zgodą opiekunów.

6.        Klient dokonujący zakupów za pośrednictwem witryny internetowej posiada uprawnienia identyczne do uprawnień stosowanych w pozostałych placówkach handlowych.

7.        Klient składający zamówienie w sklepie Eko-Karmy automatycznie wyraża zgodę na wykorzystywanie swoich danych osobowych na mocy ustawy  z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, w celach niezbędnych do realizacji zamówienia. Jednocześnie Klientowi przysługuje prawo do wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.

8.        Sklep Eko-Karmy zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z w/w Ustawą. W każdej chwili Klient może zwrócić się do nas z prośbą o usunięcie swojego konta, a wraz z nim wszystkich udostępnionych nam danych.

9.        Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie – dotyczących dostępności towarów i ich ceny, prawo do wprowadzania i odwoływania działań promocyjnych, wyprzedaży i zasad przyznawania rabatów.

10.      Znaki towarowe, nazwy, znaki firmowe lub materiały fotograficzne, umieszczone w serwisie, należą do ich właścicieli i zostały wykorzystane wyłącznie w celach marketingowo – informacyjnych.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1.        Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem sklepu, telefonicznie lub drogą mailową.

2.        Sklep Eko-Karmy przyjmuje zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia złożone w niedzielę lub święta będą realizowane w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

3.        Czas realizacji zamówienia od momentu jego potwierdzenia przez sklep wynosi 2-3 dni robocze. W przypadku płatności przelewem na konto sklepu lub za pośrednictwem systemu płatności online, należy uwzględnić czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu. W przypadku płatności kartą lub wyborem opcji "za pobraniem", czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem dokonania zamówienia. W przypadku towarów wymagających sprowadzenia spoza granic kraju lub w przypadku niektórych ekskluzywnych marek, z uwagi na pojedyncze zemplarze będące na stanie magazynowym, czas realizacji nie powinien wynieść więcej niż 7 dni.

4.        Każde zarejestrowane zamówienie jest potwierdzeniem przez sklep Eko-Karmy pocztą e-mail lub w indywidualnych przypadkach telefonicznie, w ciągu najbliższych 24 godzin od momentu jego zarejestrowania (dotyczy dni roboczych). Ponadto każdorazowo po zmianie statusu zamówienia (np. opóźnieniu w realizacji, wysyłce towaru do Klienta itp.) sklep wysyła informację e-mail do Klienta lub kontaktuje się z Klientem telefonicznie. W przypadku niemożności skontaktowania się z zamawiającym z powodów od klepu niezależnych (np. błędnie wpisany lub fikcyjny adres e-mail lub nr telefonu) oraz w przypadku podania niepełnych danych adresowych – ZAMÓWIENIA NIE BĘDĄ REALIZOWANE!

5.        W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu realizacji, anulowanie całości zamówienia).

6.       Klient może zmienić zamówienie lub zrezygnować z niego w całości do momentu jego wysłania, o czym należy niezwłocznie poinformować sklep telefonicznie, dzwoniąc na numer 604 103 632.

7.       Sklep zastrzega sobie prawo do potwierdzenia złożonego zamówienia w przypadku klienta, który już raz nie odebrał złożonego zamówienia, nieterminowo regulował należności lub kiedy autentyczność zamówienia budzi uzasadnione wątpliwości.

8.       Na każde kompletne zamówienie, na życzenie Klienta, wystawiana jest faktura VAT.

 

FORMY PŁATNOŚCI

           1.       Przelew na konto sklepu Eko-Karmy

Dane do przelewu:

  EMKA Hurtownia Artykułów dla Zwierząt
  Monika Krokosz-Perkowska
  ul. Magiera 26/47
  01-856 Warszawa

Alior Bank:     84 2490 0005 0000 4500 1722 6357

2.       Płatność przelewem online (w systemie PayU lub Pay Pal) lub kartą płatniczą (autoryzacja online).

3.       Opłata za pobraniem – płatność pobierana przez kuriera przy odbiorze przesyłki.

 

DOSTAWA

1.       Zamówiony towar wysyłany jest na adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

2.       Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane nieprawidłowym adresem Klienta, wynikającym z błędnie wypełnionego formularza zamówienia.

3.       Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX (opcjonalnie DHL).

- Koszt dostawy przesyłki o wadze do 30 kg - 16,00 zł.

- Opłata za pobranie gotówki przy odbiorze towaru - 4,00 zł.

- Zamówienia o wartości powyżej 200 zł dostarczamy na nasz koszt.

4.       Odbiór osobisty zamówionego towaru w siedzibie firmy jest możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym.

 

GWARANCJA, ZWROTY

1.      Zakupione towary objęte są gwarancją producenta.

2.      Odstąpienie od umowy kupna towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny jest możliwe w ciągu 14 dni od chwili fizycznego otrzymania towaru (decyduje data doręczenia przesyłki). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w posiadanie zakupionego towaru.

3.       Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (można w tym celu skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy* stanowiącego załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta lub użyć jakiejkolwiek innej formy) wysyłając oświadczenie w formie elektronicznej, na adres: sklep@eko-karmy.pl lub pocztą, na adres:  EMKA – Hurtownia Art. dla Zwierząt, ul. Magiera 26/47, 01-856 Warszawa.

4.       W przypadku odstąpienia od umowy prosimy o dokonanie zwrotu zakupionego towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Zwrot towaru odbywa się na koszt zwracającego, który powinien odesłać towar podając numer zamówienia. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

5.       Towar zwracany nie powinien posiadać cech użytkowania ani żadnych uszkodzeń wskazujących na używanie i obniżających jego wartość. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta, Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6.        Zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy po otrzymaniu zwróconego towaru, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

* Wzór formularza odstąpienia od umowy:
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
–    Adresat [nazwa przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]
–    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
–    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
–    Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
–    Adres konsumenta(-ów)
–    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
–    Data
(*) Niepotrzebne skreślić.